zondag 18 maart 2012

Winter schaken

Deze taart heb ik samen met mijn oudste dochter gemaakt voor haar vriend en schoonfamilie voor kerst.

Ik was aan het experimenteren met de binnenkant van de taart en kwam uit tot een soort van schaakbord binnenin. Het lijkt erg ingewikkeld, maar dat valt mee, heel veel lagen in ieder geval. Mijn dochter heeft dingen toegevoegd die zij wou zoals kokos, want ik zelf niet doe. Er zit ook witte chocola in. Het was winter dus zij wou de buitenkant wit met glitters. Ze vond de strepen bij de Juventus taart leuk en heeft die ook hier bij gedaan. In elk hoekje heeft ze een zilver bolletje gedaan. Ze wou het niet al te kaal laten dus heeft ze bloemen er bij gedaan.

Om de reactie van hun te zien kan je kijken op op de blog van mijn nieuwe schoonmoeder. Haar blog is ook erg interessant en vind het erg knap hoe ze die quilts maakt, je moet zeker kijken: -> quiltsvankippetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten