donderdag 26 april 2012

Mixers nog aan toe!

Ik heb een nieuwe mixer, al een tijdje...en daar maak ik nu vaker mijn taarten etc. mee. het is een monster vergelijkbaar met wat ik eerst had/heb.

Iedereen kent deze, een hand mixer. Maar daar worden je handen zo vermoeid van, netzoals bij een staaf mixer.

En daarom kocht ik deze. Alles gaat vanzelf draaien. Maar deze ging op een gegeven moment stuk en nog een :(

Dus heb ik dit monster. Ik gebruik het ook voor brooddeeg, ik maak zelf ook brood, daar meer in mijn volgende bericht., taarten en alles wat ik er nog mee kan doen. Het gaat echt snel en gemakkelijk, ik hoef hem alleen aan te zetten en de standen aanpassen. Het lijkt een zwaar iets, maar het valt echt mee.
Hopelijk gaat deze wel een tijdje mee anders moet ik maar met sterker geschut komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten