maandag 23 april 2012

Pasen en eieren breken.

Pasen is er al een tijdje niet meer, maar ik ga toch nog een paar eieren er op zetten die ik met mijn kinderen heb geverfd. Het is een traditie dat we elke jaar eieren gaan verven en tegen elkaar aan "slaan". En de ei die dan breek, het zijn natuurlijk wel gekookte eieren, verliest. Jammer van het plaatje, maar je kan wel lekker eten. 


Onze eend, waar we de eieren in kunnen zetten.
Dit is mijn ninja meisje, die schitterd letterlijk~

Mijn oudste dochter vind die met de bloemen erg mooi en wou niet dat we het gingen breken.

(hristo vaskrs)
Ik ben orthodox en onze pasen is eigenlijk een week later en dan mogen we op de grote vrijdag geen eieren, vetten, chocola etc eten, alleen vis. Maar zondag is de rustdag en mag je zoveel eten als je wilt.

Een huisje.

Een konijn, en op deachter kant heb je en kip.

En dit zijn meer eieren voor de kinderen. Roze en stickers.

Elk jaar word het weer leuker, meer ideeën ,kleuren en stickers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten