woensdag 2 mei 2012

Oud maar lekker

Ik heb een oude fotoapparaat bekeken, en het bleek dat er nog wat taarten tussen zaten. Een van me eerste taarten. Dus ik dacht, laat ik die maar ook eens plaatsen.
Te beginnen met een taart die voor mn 2e dochter is gemaakt. Het is niet geweldig, maar de smaak blijft lekker. Je ziet dat het een beetje druk is links, dat kwam doordat het glitterpotje openging en alles eruit ging. Maar dat maakt niet uit, de kinderen zijn dol op gliters. Ik wou proberen om er een zelfgemaakte strik om heen te doen, ook niet al te best, maar het idee is wel leuk.



Nu doe ik de decoraties meer met fondant en marsepijn, maar toen verfde ik het vooral. Dat kan je zien aan de bloemetjes en aan het meisje dat mijn dochter moet voorstellen.
Het blijft wel leuk, decoreren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten