donderdag 10 mei 2012

Piano taart

Ook een van mijn oude creaties was een piano taart.Het ziet er natuurlijk niet professioneel uit, maar het was nieuw voor mij. Ik wou het proberen. En daaruit kwamen deze twee. Een voor mijn zoontje en de andere voor een kennis. Ze vonden het beide geweldig.




Ik wist niet precies hoe ik het moest doen, voor mij waren de toetsen belangrijk, dat is ook het leukste eraan.
 Daarna gewoon een notenbalk eronder en een muziek-sleutel. In de noten balken heb ik de bijbehorende tekst geschreven. Ik heb het niet helemaal met chocola omringd, maar gewoon eraf laten druipen.



Missien moet ik deze ook een keer eens proberen, aangezien ik zoveel nieuwe spulletjes heb. Ik zou er ook extra dingetjes bij kunnen doen, iets mooier qua vorm maken.

Jammer dat je op de taart niet echt muziek kan spelen. Dat zou echt geweldig zijn! Je moet het maar doen met de smaak.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten